100203 - epic fail .

Vissa vet redan att jag inte var i skolan idag , men för er som inte vet så kan jag ju bara säga att jag inte vaknade av min klocka . Säääääääääällan . Är ganska less på det me .

Men men , imorgon ska jag till skolan . Sotarn kommer också , så måste vara uppe kl 8 ( dom kommer nån gång mellan 8 o 10 ) . Så jag kommer till sällskapsdjur som börjar 10:05 ..

Men har fått lite gjort idag ändå , har skottat garagetaket med pappa . Har en jävla träningsvärk i armarna nu , det är liksom 70 kvm tak som ska skottas å det var ju inte liiite snö heller haha .

Juste , anledningen till att jag var så sur igår var för att Kristina tyckte att jag är tjock å frågade om jag var gravid .. Så jäkla onödigt .

Nu börjar Supersize me på 4an igen , vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

fukkkk henne och sl! dom kan ta sig båda!

2010-02-04 @ 21:56:42
Postat av: Muuumin

åååh vilken idiot :S

2010-02-05 @ 13:54:33
URL: http://smulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0