100208 - Mammor .

Ligger i sängen å har datorn på magen å när jag knappar på tangenterna så trycker det på kissblåsan vilket gör att jag blir kissnödig men jag orkar verkligen inte gå ner för å lätta på trycket så ska försöka hålla mig .. Haha

Vill be om ursäkt för att jag varit så eeeeextremt tråkig här på bloggen , inte riktigt min grej å va tråkig men sån é livet ibland .

Vill bara klaga lite om det jag inte fick ut igår ( för några timmar sen ... hah ) .

Jo nu ska jag berätta om min natt :
Kl 3 börjar Erik ( 7år ) skrika MAMMA , MAMMA , MAAAAAMMAAAA ?! i sin säng ( okej , han spydde . men so what ? ) ... Och ni kanske tänker ; Men vadå han är ju liten .. ?!
MEN HALLÅ !?!?!? Mina barn ska faan inte få göra nå sånt om det bor nå andra i huset som faktiskt försöker sova ! När man är sådär " stor " tycker jag att man ska kunna GÅ NER å knacka på å lugnt å sansat kunna väcka sin mor å säga att han spytt .. ? ÄR DET VERKLIGEN FÖR MYCKET ATT BEGÄRA ?
- Nej det tycker jag verkligen inte !

När jag å min bror var små gick vi alltid till mamma om det var nåt som var fel , för det var så ( perfekt , hehe ) vi blev uppfostrade å jag måste tillägga att min mamma är världens bästa trots att jag får hybris på att hon är så överbeskyddande . Men det är hennes grej å hon är mamma , jag kommer nog också vara sån men kanske inte lika extrem bara ( okej nu låter det som om min mamma har en GPS sändare på mig å min bror men NEJ det har hon verkligen inte , haha ) . Eller iochförsig , jag vet inte hur överbeskyddande jag kommer vara ..

Allt jag kan säga är att jag definitivt kommer vara en bättre mamma än Kristina .
Hennes barn växer upp med tvn och datorn istället för leksaker , å NEJ man kan inte skylla på att vi lever i en mer moderniserad värld . SJÄLVKLART gör vi det MEN det finns ju fortfarande leksaker , eller hur . ?
Jag skulle aldrig nånsin låta mina barn kolla på tv eller sitta vid datorn hela dagen , vad är det för jävla liv egentligen !?

Dessutom är Erik satans unge . Vilken normal 7-åring försöker stjäla 500spänn från sin egen mor ?! Hur jävla sjukt är inte det !
Och sen att Kristina tycker att förbjuda honom från å ha pengar tills han fyllt år ( i mars ) är ett bra straff ?!
TA IFRÅN HAN DET ENDA HAN ÄLSKAR ISTÄLLET , tvn och datorn så vipps så känns plötsligt det straffet liiiiite bättre !
UNGAR SKA STRAFFAS HÅRT SÅ DOM INSER ATT DET VERKLIGEN VAR FEL !
Det var ju inte första gången han försökt stjäla pengar .


En annan grej jag vill påpeka är att Kristina t.o.m. tar tvn före sina egna barn , kanske därför dom är så besatta av dumburken .. ?
Hon har dessutom fällt kommentarer som ( tex när Erik å Magnus bråkat ) :
- Ska jag ta det lätta sättet ( hon menade att skrika från trappan åt dom ) eller gå upp å va en mamma ?

HALLÅÅ !? Det är väl självklart att man ska gå upp å säga åt dom å samtidigt få reda på vad som utlöste allt !

Blir så jääävla förbannad ibland , jag har mer vett i huvet än vad hon har ..

Nu har jag fått avreagera mig lite , känns jääävligt bra !

Usch , måste nog gå ner å kissa ändå .. Fast jag inte orkar , haha !
Sen måste jag sova , ska ju väcka bror vid 7 !

Försökte ladda upp en bild som gör inlägget " lite roligare " , eller vad säger ni .. ?
LOL

VI HÖRS ELLER NÅT .


/ Penu




I don’t care if they don’t match
Or one’s bigger than the other
You can show me one
And I’ll imagine the other
Even if you’re really old
There’s nothing wrong
Don’t be sad, your boobs ain’t bad
They’re just a little long


Kommentarer
Postat av: show them to me

väljer att inte kommentera större delen av inlägget men sista delen med låttexten gör det så skoj xD

låten (A)

2010-02-08 @ 13:35:37
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

ja fan asså nu när det är snö ute brukar man ju gå till en pulka backe me sina barn. mina barn ska absolut inte få kolla på tv o sitta vid datan särkilt mkt! okej att de inte går att komma ifrån men dom ska inte få sitta o glo mer än vad jag gjorde när jag var liten! herregud. vikken kvinna.

2010-02-08 @ 21:16:53
Postat av: HULDA

ja, åker dom ingen pulka!? shitshit, då är det inte bra. Asso, fan vilken morsa.. :O

2010-02-09 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0