100209 - Bajsnödig .

Sitter på mitt rum just nu , jag å bror har redan ätit . Vi lagade våran egen mat idag i form av nuggets , fullkornsris och currysås . Reeeedigt gott må jag säga .
Kristina kokade ihop potatis å falukorv i ugn ( som hon skurit i skivor å hällt ketchup över ) , INGEN favorit jag å bror får bestämma ..

Tror jag ska lägga mig i sängen nu å bara ligga här tills jag somnar , är faktiskt trött och dessutom fryser jag .
Kan inte bli bättre än å lägga sig i världens skönaste säng i världens bästa rum tillsammans med tvn å ps3an . Måste städa också .. Gör det imorgon , är för trött å fryser för mycket just nu .

Justja !
Idag kom Malin å hennes linje ( barn & fritid , 3orna ) till Sthlm . Dom skulle till Kulturhuset å sen på teater .
Åkte in å mötte henne efter att jag slutat , sen for vi runt lite inne i stan . Hon skulle försöka hitta en studentklänning och jag tror faktiskt att hon gjorde det . Den sista klänningen ( haha som också var den enda .. ) hon testade var riktigt fin å t.o.m. jag funderar på å köpa en likadan om jag inte hittar nån annan . Så det kan gå hörrni !

Är riktigt sugen på ha Sagan om ringen maraton en kväll , haha eller aa kväll å kväll dom är ju typ 2-3h långa .. Men det bli bra .

Nu ska jag släcka min taklampa , sätta på tvn ( höhö ) å sen krypa ner under täcket !
Vi hörs .
FÖRRESTEN , vill bara påpeka att jag var sjuuuukt satsig i skolan idag . Antecknade å skrev uppgifter å greja , hoppas jag fortsätter så . Viiiilket jag inte tror men aa !

NU SKA JAG BAJSA , snart iallafall .. Så fort småkidsen gått å lagt sig , jag har svårt för å bajsa när andra hör eller om jag blir störd . Men kan skita inför mina kompisar . Hahaha jag är bra skum .

TJAHEJ !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt inlägg! jag gillar när folk snackar bajs.

2010-02-09 @ 22:13:00
Postat av: dinfru

ofta häller ketchup över man ska ju ha tomat emellan!!

ja men de är asjobbigt o bajsa om nån hör då kan man sätta på kranen i handfatet

2010-02-10 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0