100210 - Grattis gamling !

Yeeeah , försov mig imorse . Bror kom in å väckte mig typ kvart över 9 , då jag egentligen skulle suttit på bussen hehehe .
Just då tänkte jag att NÄÄÄÄE , faan va skönt å sova vidare .. Å det gjorde jag ett tag , tills Anna smsade och sa att hon också var sen .
Slutade med att vi skulle ta samma buss men den åkte förbi mig så jag fick ta en senare buss men kom till slut till skolan iallafall .
Grym var jag !

Men men , frugan fyller år idag . Så grattis till det , ett år närmare pensionen !

Hur som helst !
Ska lägga upp mina behov jag har när jag får studiebidraget ..

MMMMM EN KLOCKA TACK .


En ring , men med mitt namn såklart .



Päääärplatto ffs ! Ska g33ka sönder !

Men men ! Nu ska jag lägga mig å kolla på tv eller nåt ..
Förresten , Kristina bakar semlor . mmmmm ! Fast är inte alltför förtjust i mandelmassan , höhö .

Vi hörrrrrrs .

Å juste , tack min fååkel för att du uppskattade mitt bajs-inlägg .

/ Penu




Kommentarer
Postat av: fååkeln

asså jag försökte skriva att det var från mig tusen gånger men jag fick aldrig fram det jag skrivit. men bra att du visste att det var från mig! bajsbajsbajs jag vet inte vad jag ska skriva hihi jag är på damphumör herrå

2010-02-10 @ 20:51:49
Postat av: dinfru

åååh den orangea, den vita, den ljusblå och lila klockan mmmh!! och taaaaaaaaaaaaaaaaaack :D

2010-02-10 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0