100214 - Alla hjärtans bajsdag .

Tjenare bloggen .
Idag är det en sån där påhittad dag precis som halloween , bara det att alla hjärtans dag är lite mysigare antar jag .
Ingen vidare viktig dag för mig men sånt é livet , förhoppningsvis rear dom ut hjärtegodiset sen så man kan glädjas åt det iallafall . Haha , bitterfittan nr1 .

Hur som helst , blev en tripp till Tegel med Sara , hennes syrra Malin och några av hennes kompisar . Baaaajs trevligt helt enkelt , snackade , drack öl å dansa hela natten . Bjöds på drinkar och hundringar hit å dit , haha frugan vet vad jag snackar om !
Från å med nu ska det bli mer Tegel hahaha , guldbrudarna på Tegel skare bli .
Sen blev det sjuuuukt god frukost hos Saras mor på morgonen , färskt bröd , skinka , Brämhults lime/jordgubbsjuice aa you name it asså . Det tackar vi för .


Har kollat på I en annan del av Köping med min bror å så , annars har det inte hänt så mycket . Men men , vi hörs imorgon igen för nu har jag inge mer vettigt å säga .


Bjuder på en 4 år gammal bild .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

det är grymt att du blitt teglad för de är grymt kul där, det är verkligen det! och anna försöker dissa tegel hon ba de ligger så off jag ba men skärp dig du har inte ens vart där och de ligger inte off alls! ja guldbrudarna på tegel, drinkar och hundra spänn och försök till raggning som jag inte fatta hahahahah herregud. ja men de är trevligt :D

2010-02-15 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0