100216 - Fettisdagen .

Hur mår ni era feta jävlar , hoppas ni inte käkat för mycket semlor nu .

Skola idag , trots att jag var aptrött imorse ! Men ska verkligen börja satsa nu , funderar på å bli ekonom eller nåt sånt . Kanske nå höjdare på banken , det vore ju rätt nice . Har hört att dom får stora bonusar , hehehehe . Men jag vet inte riktigt , är duktig på å slösa pengar så det vore nog inte så bra trots allt haha . Annars kanske jag ska öppna eget företag , men jag vettefan vad jag ska syssla med då . Vore ju flaschigt å bara kunna säga Jenny AB liksom . Haha .

Men men ! Nog om det . Som sagt var så kom gick jag upp till skolan , hade sällskapsdjur första lektionen . Fick en otrooligt tråkig uppgift som ska lämnas in dessutom . Nå jävla etik å moral frågor som hade med djur å göra ..
Sen skulle vi haft djursjukvård och det var egentligen därför jag kom till skolan , fast hade glömt bort att vi hade den lektionen just idag men det kändes rätt imorse . Den var inställd så då vare bara Viltvård kvar som slutade 10 i 12 . Under håltimmen satt vissa å käka semlor å kollade på Nemo , jävligt soft egentligen . Gillar klassen ibland , den är så jävla annorlunda och klockren .

Kul att msn är störd i huvet ! Nu försvann mitt kvällsliv , haha .

Aja , kan väl passa på å göra nå vettigt . Typ dammsuga lite , det är alltid trevligt . Dansa lite till Bruce Springsteen också , yeah .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ekonom lät jävligt flashigt. och bonusar lät inte helt fel det heller.

ja kmr typ tjäna rätt bra. asså i början när min hovslagare började jobba som hovis tjänade han 40 lax i månaden!

2010-02-16 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0