100218 - En bra dag !

Idag var det faktiskt en bra dag !
Anna kom hit på morgonen , bra som fan ! Gjorde så jag gick upp , det var ju gr8 liksom !

Kommer inte ihåg vad vi hade för lektion men sen var det lunch å då fick vi faktiskt en semla ! Var dock världens minsta semlor men dom var extremt goda ! Efter lunchen hade vi prov i Islam , gick faktiskt hyfsat bra så får minst G iallafall .. ! Sen skippade jag å Thilda mikrobiologin eftersom vi skulle fixa egen praktik på Bromma zoomarknad .
Så vi tog helt enkelt bussen dit , där mötte vi även Theo från B-klassen och KIM hahahahaha ! Ni vet han som jag  å Thilda praktiserade med i Furuvik ( om inte så kan ni kolla arkivet ;) ) .
Stod å drygade lite med honom där å sen gick vi runt å kollade . " Tyvärr " så var det fullt typ alla veckor bortsett från loven , var väl kanske tur med tanke på att Theo ändå inte rekommenderade att vara där . 

Juste !


Har fått hem mitt efterlängtade paket också ! Visar en till bild sen .

Imorgon börjar vi rätt sent , typ vid 10 igen . Sjukt skönt ! Efter mikrobiologin ska jag å Thilda till Vinsta zoo å söka praktik , om vi inte får nåt där så ska vi ringa runt lite . Förhoppningsvis har vi hunnit skaffa en praktikplats imorgon !

Blir nog inte av att vi drar ut imorgon . På Chaplin´s skulle Bobby ( från mammas pojkar ) å några Paradise Hotel deltagare hänga ... Kommer vara galet mycket folk helt enkelt , vettefan om jag pallar det . Kan va skönt å bara vara hemma också . Känner typ för det , men får väl se vad som händer imorgon helt enkelt .

Vi hörs om ett tag .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

haha, KIM xD ja, men bara för dom är "så populära" xD hahaha!!

2010-02-18 @ 21:50:54
Postat av: dinfru

HAHAHAH mammas pojkar hela högen kommer till chaplins fan va kul. men imorn ska jag svulla och plugga :D har blitt pluggarn sista dagarna :D

o nästa helg kan vi dra ut för då ska jag dra ut me min syrra igen i stan typ så.

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅH VADÅ LURAR!

2010-02-18 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0