100220 - Godmorgon !

Hej hallå tjena tjenixen tja tjabba hejsan !

Sitter här i köket , ptja ungefär exakt såhär :


Lyssnar på Fools Garden - Lemon tree å käkar limousiner ! Ahlgrens bilar(s) nya påhitt dvs . Smakar inte riktigt som dom små klassikerna men det slinker ju ner ändå hehe .

Nu kommer ni bli förvånade , jag gick faktiskt upp runt halv 11 . Kunde inte sova mer , jag sover ju i
vardagsrummet på två madrasser . Inte extremt skönt men det duger det med . Var ute med hundarna igår , eftersom mamma har opererat tån . Fick hämta Bella hos Linda innan vi åkte hem bara .

Nu är det Kenny Loggins - Footloose hehe .

Men men ! Idag ska jag nog bara vara hemma å hjälpa mamma med hundarna , var ju tänkt att jag skulle på nå födelsedagsgrej men jag orkar inte osv osv . Lika bra det , hade nog bara varit en kaxig sthlmare ändå . Så ingen hade nog tyckt om mig , men det är ju skit samma haha !

Men men ! Ska snart ut med hundarna sen ska jag kolla på Australia ! Laddade ner den igår tror ja det var , nån som vet om den är bra förresten ?

HÖÖÖÖrs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: mother fucking lisse

jag har hört att den suger. jag har den fan på dvd men orkar inte kolla på den då jag hört sug-ryktena. puss

2010-02-20 @ 12:36:32
Postat av: dinfru

jaaaaa australia är en braaaaaaaaaa film!

2010-02-20 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0