100222 - Goooodmorgon .

Som ni säkert förstår när jag skriver såhär " tidigt " så blev det ingen skola idag .

Var ju meningen att jag , Kax å Mia skulle träffas i skolan å fixa med vårat projektarbete men Mia blev sjuk .

Ganska skönt faktiskt , för då slapp jag åka till skolan imorse hehe . Men samtidigt så måste vi börja med projektet snart ..

Ligger i sängen å kollar på Xena haha . Ska gå ner snart och äta frukost .


JUSTE , måste bara säga en sak ;
Igår när vi satt å åt så sa Kristina att Erik skulle vara hemma eftersom han hade ont i halsen och jag var ledig så jag skulle vara hemma med honom enligt henne .
Men hennes plan gick inte som planerat när jag sa att jag skulle till skolan då .
Hon kan inte räkna med att jag ska vara hemma med Erik bara för att jag brukar vara ledig på måndagar . Om jag inte hade åkt till skolan så kanske jag hade hittat på nå annat . Hennes barn är inte mina bekymmer , utan det är hennes bekymmer .

Men men , slutade med att min pappa stannade hemma eftersom Kristina hade nå " viktig " sångsamling i skolan ...

Innan jag går ska jag visa er lite nya prylar från www.roligaprylar.se



Det här är faktiskt en papperskorg .. Lite fräsigt .


8bitars dosan med minttabletter sålde dom på Game förut .

Godis och tuggummin , fan va sugen jag blev på godis nu .

Hur som helst ! Det är as fint väder ute ! GR8 .

Men vi hörs senare .


/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thiildaaa

Åååh, jag vill ha en sån där läpptelefon!:D

2010-02-22 @ 12:25:11
Postat av: dinfru

fan va störd verkligen ta för givet att du kan va hemma! och när man är sådär liten och sjuk vill man att ens mamma ska vara hemma och ta hand om en faktiskt!

2010-02-22 @ 17:23:28
Postat av: Simon

Dåligt sugen man blev på en sån där Nes dosa!

2010-02-23 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0