100224 - FyndarN .

Det blev inte leggingsen jag visade er på bilden utan det blev ett par helsvarta från Vero Moda som dessutom var 20kr billigare hehe . Alltså ett par helsvarta med fickor på rumpan , blir awesome !

Sen köpte jag ett armband och en berlock på Ur&Penn för sammanlagt 40spänn , så jäkla awesome det me .
Har faktiskt bild på det ...


Snacka om extremt små handleder .

Blev ganska snyggt om jag får säga det själv !
Men kanske tar bort ringen , vettefaan . Haha om jag inte vill ha den så kan jag ta bort så den är inget bekymmer direkt haha .

Men men ! Var i Solna som ni kanske fatta , eller iiiiinte . Men iallafall , följde med Anna till polisen för hon skulle hämta ut sitt legg .

 Fick hem min tidning jag beställde förut ! Helt gratis ! Vecko Revyn med Kenza , skit bra . Älskar gratis !

Apropå gratis !
Glöm inte att bli medlem här ;
http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=17463
eller här ;
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=189921 

Vi hörs !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ojoj fancy armband däru!

2010-02-24 @ 23:29:43
Postat av: Thilda

niiice!

2010-02-25 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0