100225 - Den är ganska liten men luktar som en stor . "

Jag får panik ! TPB funkar inte , och har inte funkat på jätte länge . Jag som skulle ladda ner lite skön 90-talsmusik .. SKET SIG JU . 

Hur som helst , vaknade halv 8 idag till min stora förvåning . Trodde att jag hade försovit mig men tji fick jag . Skulle inte gått upp förrns tidigast 8 , så det var ju bra å jag tänkte att ptjaa kan ju sova vidare en stund till .. MEN det resulterade i stora förseningar och kaos . Hehehe , stora förseningar iallafall ! 

Men men , allt löser sig ändå .. Eller hur ? Hoppas åtminstone det . Snackade med min kära Malin idag om studenten och allt som hör till .. Skoja inte vad jag blir nervös å glad på samma gång . Kommer kännas helt sjukt .. Helt plötsligt är man arbetslös å mer betydelselös i samhället än man var innan .. FYFAN säger jag bara .
Apropå det så måste jag söka jobb på Furuvik . Mocka bajs i sommar ! SER FRAM EMOT DET ... 
Haha fyfan vilket skämt . PACKA BAJS , som bögar gör . Ursäkta ordspråket , eller nej skit i det .

Jävlar va mycket skitsnack det blev .

Poppar Spice girls nu , liiiiiiten nostalgitripp asså !

Men nu något helt annat !
Tims " partay " som han föredrar å kalla det för ..? 6e mars , alltså inte nu på lördag utan nästa lördag .. Nååå , vad har vi å säga om det då ?
Först å främst kanske jag ska nämna temat ; .. Pimps å horor .... 
HEJ LIKSOM ..
För det första vill man inte klä sig som en hora om man inte är under sisådär 16 å tycker att livet leker som liten , blond och brunfärgad kissemiss .. 
För det andra
, vem vill betala sammanlagt 130 spänn för å gå på en hemmafest när man dessutom kan ha mycket roligare på krogen .. HELT GRATIS . 
För det tredje , vem pallar sitta på en BUSS i 2 TIMMAR ut till landet ...

Jag vet inte vad jag ska säga om detta , eller om jag ens ska komma .. Nåååågot negativ till det nu iallafall , speciellt eftersom min ekonomi har vissa bristningar och temat . Ibland undrar man varför vi inte kunde lekt kloster istället ? Antar att det inte ger samma njutningar som å se tjejer i kort kort å gud vet vad dom kan hitta på .. 
Hahahahaha ska inte fördjupa mig nå mer i det här !



Den här bilden lägger jag enbart upp för att jag inte kunde göra det i helgen när jag var i Gävle och för att fresta Hulda lite ... Eftersom vi var grymt sugna på såna här i skolan förut ! Hehehe .

Nej nu jäklar ska jag dra mig vidare .. Funderar på å fixa iordning på mitt rum , men är rädd för att det inte finns något att göra . Kanske lär stöka till lite .

HEJDÅ .

/ Penu




Kommentarer
Postat av: HULDA

hahaha! du kommer få mocka ALPACKA BAJS xD fyfan..!



åååh, ja fan att det inte fanns, jag vill haaaaa! :O

2010-02-25 @ 18:09:09
Postat av: dinfru

men mocka bajs kan ju vara kul hhahah.

men du ska ju fan bli hemmafru inte alls betydelselös för samhället, mer hemmafruar i samhället fan!

haha ja en hora har jag verkligen velat klä ut mig till i hela mitt liv.

det som gör de värt att komma är ju att tilda för en gång skull kan komma eftersom hon inte kan hänga med på krogen!

2010-02-25 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0