100228 - Inget sportlov denna vecka .

Men iallafall ..

Var i stan nästan hela dagen igår med Sara . Kollade runt lite å så .. Tänkte köpa ett par guldleggings på American Apparel eftersom det är lite opraktiskt med guldshorts vid den här årstiden .. Hur som helst så kollade jag på prislappen å tyckte att 149:- låter rimligt så jag ville slå till ! Men när vi kom fram till kassan sa hon : Ja det blir 419:- !
Snacka om chocktillstånd , så det blev inga leggings å jag ska dit en vacker dag å kolla om hon eller jag hade rätt ... Vem vill betala så mycket för ett par leggings ... ? Skamligt var det , å skamligt snygga var dom .

Meeen det får bli en färgglad klocka istället känner jag .. Har ju 692:- på kortet , heh . Men jag funderar på å klippa sönder mitt kort å sen beställa ett nytt om ett tag . Då kan jag inte slösa pengar , bra va ?! Tycker att det är skitsmart .

Justja , efter stan så var det meningen att jag å Sara skulle bli gratis sminkade av en bekant till Sara vid Fridhemsplan . Klockan 18 var det sagt men som Sara förutspådde så blev det liiiiite senare , alltså rättare sagt runt 20 . Hehe .
Men vi roade oss på perrongen i lite mer än 1h , drack / sprutade ( Sara iallafall .. ) cola å lyssna på musik .

Fick en schysst sminkning , dock väääldigt ovant då jag aldrig använder ögonskugga , rouge eller läppstift . Dock åkte läppstiftet bort när vi kom hem till Saras syrras lägenhet , kändes lite horigt men annars vare gr8 .

Mötte upp Anna å sen drog vi till Chaplin´s å ägde dansgolvet som vanligt .

Imorgon är det praktik med Hulda ! Alltså har inte vi vårat " sportlov " förrns v11 . Ganska skönt men ändå inte liksom . Får se vad jag hittar på då .

Upp tidigt imorrn då , så vi får höras imorgon antar jag !

GODNATT party people .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

ja vi ägde dansgolvet som vanligt så jävla kul att dansa nykter, det är fan gr8! roligast är att alla tror man är aspackad men det är man itne :D

och ja asså 419 spänn för leggingarna det var svårt att släppa sjukt vare och hon ba ja dom kostar det, man ba eeh okeeeeeeeeeeeey!!!

jag kanske kommer förbi och våldgästar dig någon dag och gamear med dig då eftersom jag ska ha praktik där ute on the iland

2010-02-28 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0