Irish coffee .


Japp , sitter här med en irish coffee i handen .
Jag tycker inte bara om fet mat , utan jag tycker om att supa också . Haha skämt åsido . Fyfan , nu blev jag skitnödig också . Livet är inte lätt mina vänner .

Ska dricka upp min irish , sen ska jag ner å lätta på trycket å sen ska jag duscha å testa en grej som ni får reda på efter jag har duschat ! Hehehe .
Känner på mig att jag kommer bli lite småpackad , blev lite mycket whisky . Men då somnar jag lätt ikväll , det är iallafall skönt .

Vi hörs sen då .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

hahah asås irish coffe din lilla supare! och kaffe är inte ens gott och så blanda kaffe och whisky vem kom på iden?

2010-02-28 @ 01:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0