Lurar , ja tack .

Städat klart nu , eller aa blev klar för ett tag sen har bara inte skrivit det här ... daaaaah .

Hur som helst !
Min pappa var snäll å köpte vitaminer åt mig idag , eller mja låt oss säga att jag tvingade honom lite . Ska bli nyttig , haha nejmen skämt åsido så kan jag inte tugga på grönsaker utan å spy så måste ha nån slags " ersättning " . Nu vet ni det också . Har inte kunnat ätit normalt sen jag gick i 6års . Meeen så kan det gå !

Tror mina lurar kommer imorgon! Liiite jag har väntat !

Ska kolla om det finns nå bra på tv nu . Vi hööörs !



Jag vill ha sköna kvällar & cruising .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: malin

snart så ;)

2010-02-17 @ 22:28:03
Postat av: Thilda

bra att du äter vitaminer jenny :)

2010-02-18 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0