Mina nya lurar !

Tyvärr orkar jag inte fixa färg på min cam , men dom är iallafall ceris / rosa .




Älskar dom , bra ljud dessutom !

Hur som helst ! Har precis duschat , jävligt skönt . Måste även påpeka att 3 i en duschen som Kristina fick av mig i julklapp ( bl.a. ) var otroligt bra ! Lukta gott å fick mitt hår att bli sjukt lent !
Toppen toppen helt enkelt ! LDB nånting var det ..

Nu ska jag lägga mig i sängen eller gå ner å ta en macka , eller varför inte gå ner å ta en macka och sen lägga mig i sängen ! Hehehe !
Ska smörja in händerna nu , börjar bli torr ... Har slarvat lite med insmörjningen ! haha

Vi hörs , men blir nog imorgon skulle jag tro !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

snygga lurar! ;)

2010-02-18 @ 21:52:16
Postat av: dinfru

men ååååååååh vadå jag vill ha.

men åååååååååh vadå jag ska köpa den där wesc jackan på SNS och den coola t-shirten därifrån om jga hade pengar åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh

2010-02-18 @ 23:02:32
Postat av: lisse ffs

naaajs! puss

2010-02-19 @ 15:33:26
Postat av: Linda

tummen upp!

2010-02-19 @ 22:26:35
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0