Outsiders .. ?

Jaa vad ska man tro om det där med el-allergiker egentligen .. ?
Är det ett sätt att få uppmärksamhet eller kan man verkligen vara allergisk mot el ?


Idag har jag bara duschat , åkt in till centrum å sen mötte jag upp min bror vid Lidl efter att jag å Anna hade varit där . Åkte in till centrum igen , han hämtade ut sin medicin å jag hosta upp pengar för en gångs skull . 
Så kan det gå .

Fick även ett påminnelse - sms från Kax om att jag hade glömt å betala in till studentflaket . Min pappa glömde ju lämna pengar åt mig i fredags som jag kunde ta med till skolan så jag fick ringa honom idag å påminna honom igen .

Ska kolla på tv nu , men blir nog Familjen annorlunda istället . På så vis slipper jag fundera mer på om man verkligen kan vara elallergiker haha .

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

man kan vara elallergiker jenny. det är på riktigt

2010-02-08 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0