Världens bästa program .

Hej hopp igen ,
ville bara berätta om dagen .
Schoool , dock lite senare än planerat så " missade " fotolektionen men det var mest för att jag skulle vara snäll å stanna hemma tills sotarn kom meeeen min pappa var tydligen hemma så jag hade sluppit det om han hade sagt nåt ... Men han kom aldrig ändå , pappa åkte till jobbet runt 9 å dom skulle vara här mellan 8-10 och bror var uppe sen pappa åkte å dom kom aldrig helt enkelt .
Jävla fittig stil .

Men men , hann iallafall till sällskapsdjur . Vi har äntligen fått en ny lärare , har inte haft det på minst 3 veckor .. Skönt men man vill ju ha ett betyg i det också , även fast jag suger i allt annat men snacka kan man göra ändå .
 
PÅ TAL OM SNACKA . Skoja inte vad jag å Lisse gjorde bort oss när vi lät 2 flörtigt snygga karlar med humor övertala oss om ett abonnemang på 24 månader i måndags .. LYCKAT ! 
Hahaha ! Det var det jag mena med å lyssna med fittan .. Det lät så jääkla bra allt å det var liksom toppen !  

Ska ner å duscha snart , har kollat på Antikrundan som förövrigt är världens bästa progam .
Älskar det verkligen . Var antikmagasinet efter antikrundan på kunskapskanalen men jag måste verkligen duscha och komma i säng , tyvärr .

Aja , imorgon börjar vi 10:30 . Sköööönt ! Har dock prov i mikrobiologi .. Kan verkligen inte nånting , har inte pluggat heller . Pallar faan inte med sånt .


Men jag kommer ju bara glida igenom livet , som Hulda å frugan sa . Hahaha , det tror jag dock inte ..

NU = DUSCHEN .

Förresten , har nämn detta på bdb men inte här tror jag ..
Lillasyster spelar på Olles ( i Gävle ) imorgon , hyfsat sugen .
FÅR SE VAD JAG GÖR . Kanske lyckas dra med mig kvinnan ut till Chaplin´s om inte annat , det måste upplevas .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

hahahahahah på 24 månader vaffan skaru med ett till abonemang till?

mjaaaaaaaaaaaa jag föredrar hemmakvällar vetttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.

lillasyster är inteeeeeeeee bra

2010-02-04 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0