100102 - JANUARI 2010 .

Haha va konstigt det kändes å skriva 10 i början , men mest fult .

Var ett bra tag sen jag skrev sist , ska försöka uppdatera lite oftare . Om jag har något intressant att dela med mig av dvs .

Nyårsafton spenderades tillsammans med frugan utan torrisen eftersom hon var hos sitt lamm . Visserligen var hon nog inte så torr hela tiden men iallafall .
Nyår började med en tågresa för min del från Gävle tillbaka till sköna Sthlm . Bussade hem , fixade lite å sen kom Sara runt 19 . Var tänkt att vi skulle till ICA men när vi kom dit hade dom redan stängt kl 18 .. Åkte sedan till pizzerian = stängt , statoil = stängt ... OSV !
Vi begav oss hem istället där vi åt kladdkaka å drack cola , eftersom frugan var smart nog å köpa det .
Sen sjöng vi singstar , å jag är självklart en naturbegåvning ...... HEHE , jag ägde faktiskt på två låtar iallafall ...

SEEEEEEEEEEn tog vi bussen in till Hötorget där ACE ( Mango ) vankades . Kom dit vid 20 i 12 , och vi reagerade knappt när dom började räkna ner haha .
Dagen kan summeras i fulla jobbiga människor , nästintill icke existerande alkoholkonsumtion , DANS , försenad buss och NATTKÄK i form av fiskpinnar , makaroner å beasås !

Trots allt hade iallafall jag roligt , frugan också kan jag tänka mig .
Men jag vettefaan om jag drar ut nån mer gång på nyår .
Hemmafester ftw .

Aja , håller på å tankar The curious case of benjamin button . Har ännu inte sett den så ska bli spännande , ett tidsfördriv om inte annat iallafall ..
Har även tankat nån dokumentär om folk som har små apor som husdjur . Dokumentärer är min grej .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Andreas

benjamin button är mkt bra :D

2010-01-02 @ 21:48:43
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

jag hemmafest nästa år.

de va fan skönt o inte va packad måste jag säga.

nästa år är jag för gammal för att gå ut o roa mig så gammal som jag håller på o blir....:'(

åååh benjamin botton är bra

oooh ja såg den dokumentären på tv förut om apmänniskorna helt sjukt vare!

2010-01-02 @ 22:24:55
Postat av: Hulda

Nej sara! du är inte för gammal då för det är juh då jag får gå ut och roa mig ;D

2010-01-08 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0