100103 - Vuxenpoäng till mig !

YEEAAH , ni hörde mig allt . Läste åtminstone ...

Har nästan nyss beställt min allra första grej från internet med mitt vuxenkort ! Haha ni vet ett sånt där VISA kort som jag bara haft sen i typ november kanske . Hahaha !

Hur som heeelst !
Har hunnit kolla på den där dokumentären om folk som hade apor som husdjur .. Jag måste erkänna att jag blev riktigt förbannad .
Att ha en apa som husdjur är inte okej , iallafall inte enligt mig . En hund , en katt osv är liksom domesticerade men inte en apa ..
Att dom t.o.m. sminkade , köpte kläder , gav dom bakelser å allt möjligt är inte heller okej .
FYFAN säger jag bara .


Men men .. Har inte hunnit kollat klart på The curious case of Benjamin Button än , har ca 25 min kvar så ska väl kolla klart på den och sen sova .

Hörs !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

asså visst blir man arg på dom där jävla människorna!

så ba hon vill ha smink för hon ser att jag sminkar mig, man ba asså de där är fan djurförsök! dom tål fan inte smink! jävla didiot! o sätter dom i barnvagnar o grejer! o ba tog den lilla ungen när den var 10 dagar o i naturen är dom med mamman i 1 år det finns lixåm en anledning till dt och då ska den vara med mamman i 1 år! jävla idoter.

ÅÅÅÅH BRAD PITT! benjamin!

2010-01-03 @ 20:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0