100104 - dagens citat .

Citat från julafton ;
moster till hennes två barn när " tomten " skulle gå ut genom dörren : Säg hejdå till pappa nu ! 

Diskussion i bilen med mor ; 
mor : vet du vem som ville adda mig på facebook !?!?!
jag : nääe ... ?
mor : LASSE ! Kommer du ihåg han ?!
jag : haha jaaa , varför vill du inte adda han då ?
mor : han är äcklig

Lasse var förövrigt våran gamla granne som sprang runt i speedos på sommaren , en tanig gubbe .


Det var allt jag hade å säga för tillfället , ska nog lägga mig å kolla på Public Enemies nu .
Vi hörs .

/ Penu



Dukanfåmigåmåsådåligtibland .

 


Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAHA lät typ som en konversation mellan 2 14 åringar hahah askul!

2010-01-07 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0