100105 - Bowlingen igår ..

... haha jag vet inte vad jag ska säga om den annat än att jag vann om man börjar längst ner . Men jag hade tusans roligt iallafall , man är ju ingen dålig förlorare och när jag väl träffade käglorna så gick jag in för det ! Man ska gå ner på knä å skrika YES YES YES ! Det hör till .
MEN 36 starka poäng är fortfarande 36 starka ! Dock vann Patte på runt 150 å alla andra fick över 90 iallafall men vafaan , den bjuder jag på !

Idag har det varit en sån där slapp dag , precis som alla andra dagar antar jag ... Gick upp vid 15 fast det inte alls var planerat att jag skulle gå upp så tidigt . Men jag å Sara gick å la oss vid 6 så trött var man ju . Vi satt å gamea , åt chips å drack cola . Något som hör till gamekvällarna liksom .

Imorgon ska vi nog åka pulka i skidbacken här ute på ön , Sara banga idag å då hade det bara varit jag , Anna å Martin så kändes inte riktigt värt det . Meeen vi testar imorrn igen , då kanske Thilda kan hänka .
Har varit förjävla kallt idag dessutom , fyfan säger jag bara .

Nej nu jäklar ska jag lägga mig i sängen å kolla på Public enemies , som förövrigt verkar FÖRJÄVLA bra .
Fan va jag svär .

JUSTJA , innan jag går ska jag berätta om vad jag drömde .. Drömde att jag hade piercat naveln och att jag inte fattade varför jag gjorde det eftersom det hindrade mig från å peta i naveln ! Hah , inte för att det är nån hobby .. Inte nog med det så hade jag inte rengjort den ordentligt heller så den var alldeles varig å äcklig .
Nog om det , film nu !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Arvid!

Haha, navelpill är ju mina hobby ^^

2010-01-06 @ 14:27:35
Postat av: dinfru

haha inte värt och åka pulka utan mig inte!

haha navelpillar'N

2010-01-07 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0