100109 - Living the dream .

3e gången gillt ....
Har skrivit om 3 gånger nu .. Första gången krångla internet å efter det råkade jag kryssa ner allt , roligt roligt .


Men som ni ser så har jag levt livet idag , ätit gott , sovit gott å spelat GRYMT !
Seriöst jag kom nästan till värld 5 på super mario 2 , självklart till Nintendo 8bit .
Tror det var cidern som orsakade mitt flyt , så räkna med super mario varje förkrök . Å singstar kommer nog också bli en klassiker , jag är riktigt jävla dålig på det men kul ere .

Mat-dagarna måste vi också börja sätta igång med !

Lika bra å lägga upp det här inlägget nu på en gång innan jag gör nåt eller internet gör nåt ..

Förresten , ska lägga upp bilderna från skidbacken sen !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: HULDA

Ja, Mat-dagarna tycker jag vi ska börja med :)

2010-01-09 @ 17:03:33
Postat av: dinfru

ALLTSÅ BRA ATT DU O HULDA ÄR PEPP PÅ MATDAGARNA FÖR JAG ÄR SÅ EEEEEXTREEEEEEEEEEMT TAGGAD PÅ DOM! ASÅ EXTREMT! ja men askul med super mario varje gång innan! haha kmr sluta med att vi ba ah men ska vi gå ut sen så ba ojj kl e 4a... hahah.

JAAA SINGSTAR ÄR GRRRRRRRRRRRRRRRRRRMT:D

2010-01-09 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0