100111 - Inte planerat .

Gick å la mig riktigt sent igår men tänkte att jag ändå skulle kunna komma upp imorse eftersom jag inte hade behövt gå upp förrns halv 9 . Men icke !
Vaknade vid 5-6 å va pigg ! Bara det förvånade mig , försökte somna om å lyckades efter sisådär en halvtimme .
Sen vaknade jag 20 i 11 igen å kände mig ganska utvilad då och så fort jag känner mig utvilad vet jag att jag har försovit mig .. Lyckat lyckat !
Så jag sket i hela dagen sen å gick upp när jag vaknade å nu sitter jag här , har kollat på tv och försökt få min bror att gå upp som var ledig idag . Men han har fortfarande inte gått upp å jag funderar på å lägga mig i sängen under det varma täcket ett tag .

Bror lagar mat idag eftersom det är hans mat-dag , men efter det ska vi träna . Jag iallafall ..
Imorgon ska jag laga mat , jag tror att det blir kyckling med dragonsås å pasta . En klassiker som alltid funkar , utan å skryta så är jag dessutom bäst på det .
Tror nog att jag ska städa mitt rum idag också , Pluttan stökar till så in i helvete . Men kan nog inte ge henne skulden för alla glas som står här inne också ... Häähää .

( Och nej hon är inte död ... )

Måste söka sommarjobb på Furuvik också .

NU = sängen .


/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

jag var också hemma idag så himla skönt. kunde inte ens titta när jag vakna imorse så det var ju inte så svårt att bestämma sig för att lägga sig igen.

eeh jo det är nog pluttan som tar upp alla glas på ditt rum asså, så galen som den kaninen är

2010-01-11 @ 21:55:06
Postat av: HULDA

ska du söka sommarjobb där? xD va kul ^^ haha

2010-01-13 @ 20:25:25
Postat av: Arvid!

Mördarkanin! :O

2010-01-18 @ 01:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0