100112 - Om jag ändå hade pengar .

Då skulle jag köpa mycket kan jag lova ..


Hur som helst , har mailat lite fram och tillbaka med en på www.localbrand.se . Hemsidan jag skrev om för nån dag sen .
Dom hjälpte mig å hitta kollektionen för Ekerö .

Tänkte köra en printscreen från hemsidan om hur man gör men det går inte å lägga in den eftersom den är "gjord" i paint antar jag .

Hur som helst så går man iallafall in på deras hemsida och nästan längst upp finns det en s.k. drop-down meny och där väljer man helt enkelt vilken kollektion man vill beställa ifrån och sen trycker man på " Ta mig dit " . Och svårare än så är det inte , var nog bara jag som inte hitta .

Jag ska beställa därifrån nästa månad , när jag fått studiebidraget dvs. Mysiga tjocktröjor fanns att köpa !

Gör din egen beställning på www.localbrand.se !



Nu ska jag gå ner och duscha snart , hade en totalt onödig dag i skolan ..
Djursjukvård på morgonen där vi blev uppdelade i lag och en o en i varje lag skulle gå fram å svara på frågor om sånt vi haft genomgång på .. Tex vad man ska göra om en hund råkat ut för en olycka och det pyser från bröstkorgen osv , eller tändernas namn , skelettet osv osv .

Efter det hade vi lunch ett tag och sedan svenska som vi inte heller hade ..
Sen fick vi även reda på att Tove ( våran sällskapsdjurslärare som dom flesta tycker suger ) inte har nå kontrakt med våran skola längre (?) så vi hade inte hennes lektion heller .
Skööönt men drygt som fan .

Kom hem vid halv 14 , tog ut kyckling ur frysen så det skulle tina till middan . Sen gick jag å la mig ett tag , så jäkla skönt ! Efter det laga jag mat och sen tog jag disken .

Nu ska jag duscha ! Men vi hörs nog imorgon igen .


Lilla Bella blev 1 år igår !


/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Grattis Bella! ^^

2010-01-13 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0