100113 - Nya favoriter ?




( Bilderna från Google )
The Baseballs heter deras grupp , upptäckte dom på tvn faktiskt . Verkade som ett gäng coola grabbar och nu har jag lyssnat lite på dom på Spotify .
Dom har gjort coola covers på bla Hey there Delilah , Umbrella , Hot´n Cold , Love in this club mfl .
Värda lite uppmärksamhet helt enkelt .
Ska ladda ner deras album så fort TPB funkar (Y) .


Och nu åter till min dag som blev fail .
Väckte bror vid 7 , gick bra . Sen gick jag å la mig igen och vaknade SENT . Jag visste att jag hade försovit mig ... Jävla fail asså , hade ju prov idag . Å jag missade det för att jag hade glömt ställa på min klocka igen efter att jag väckt bror .. Bra jobbat Jenny .!

Missade Owes lektion också , den är typ superviktig . JÄVLA SKIT .

Men imorgon då jävlar asså , då ska jag åka till skolan oavsett vad . Jävla bajs minne .

Hur som helst , ska iväg å träna kl 19 .

VI HÖRES .

/ Penu

 


Kommentarer
Postat av: HULDA

Ja, Jenny nu måste du också börja satsa på skolan! :O sista terminen juh ;)

2010-01-13 @ 20:05:48
Postat av: dinfru

ja nu jävlar blire till o satsa i skolan!

2010-01-15 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0