100115 - Dålig uppdatering .

Ja jag vet ..
Ibland är jag verkligen dålig på att uppdatera det kan jag erkänna !

Men det är inte alltid jag har nå vettigt att säga heller så att´eee . 
Sak samma !

Var hemma idag , vi hade bara en lektion i skolan . Orkade inte åka fram å tillbaka för 40 min . Var uppe till halv 7 imorse bara för att jag skulle väcka bror så han kunde be Kristina om bensin-pengar när han skulle hämta pappa ( som kom hem från Norge , han ska dit igen på söndag ) . Meeen det slutade med att jag var tvungen å göra det eftersom han aldrig kom upp ur sängen .

Sen dess har jag bara tråkat , är inte riktigt sugen på å göra något .. Har inga pengar heller så .

Imorgon kommer frugan å våran dotter hit hah . Vi ska göra ett fotoarbete , ska baka å fota medans vi bakar . Inte för att jag förstår varför vi fick just den uppgiften men man ska väl inte klaga antar jag haha .


bling bling , haha vilken ful bild btw .

AJA !

Nu ska jag duscha tror jag, det behövs å jag orkar inte gå upp tidigare för å hinna duscha innan Sara å Anna kommer .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

nu behövde du ju inte duscha för det är ju bar anna som kmr o henne behöver du ju inte lukta gott. hahahahaha

2010-01-15 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0