100118 - SvettarN .

Kom typ precis hem från gymmet , var där å träna runt 45min . Cyklade 1mil å sen gjorde jag lite biceps å triceps .

Hur som helst !

Ska väl berätta om lördan nu eftersom jag lovade å berätta om det igår egentligen . FY på mig typ .... lol .

Jag å Anna kom dit strax före 23 , Patte mötte oss utanför . Sen kom vi fram till kassan å eftersom vi hade vip-kort så kom vi in gratis bortsett från garderoben som kostade 20spänn st . OCH det kunde man inte ta på kortet .. Å varken jag eller Anna hade pengar löst så vi fick gå ut igen å ta ut pengar å sen ställa oss i kön för att betala 40 spänn ... Hahaha .
Sen fick vi gå ner för en trappa till garderoben där det stod en kille som fällde en kommentar som lät ungefär såhär .. ;
- Hah ni är inte 18 ..
Hahaha å OKEJ vi ser inte ut som 18 men hade vi kunnat kommit in om vi inte hade varit det eller ? Hahaha ! Sen stod vi å dryga lite medans han hängde in våra jackor å likadant när vi skulle hem haha !

Men iallafall !
Stället var skit fräscht å det var ett dansgolv å sen kunde man försvinna igenom ett draperi till kareoke-avdelningen typ . Hahaha där jag å Anna satt å sjöng ( skrek .. ? hah ) . Vi sjöng så bra ( Högt .. ? ) att det kom fram en kille med mick till oss å sjöng med oss en sväng haha !
Plus att man fick dansa själv i stort sett ! Inga turkar ( no offense till er eller era håriga kompisar ) som kom å pressade skrevet upp i rumpan på en . Utan dom stod vid sidan av å kollade istället , tur att dom kan sin plats ( utan å låta rasistisk .. ) .
HAHA juste ! Var en liten man ( han var säkert max 155cm ) som var utklädd till militär ! Hahaha så jäävla grym ! Han shake´ade som en tjej ! Sjukt grym var å han å han körde på som en liten duracell-kanin !

Bästa utekvällen på extremt länge ! 
Justja , grattis till Robin också . Han fyllde år i lördags hah !
Vi träffade även Michell som var en kompis till Patte & co . Hahaha vilken stjärna han var å Anna också ! Hahah !

Jocke : Vart e Michell ?
( Michell gick runt å försökte tigga cigg )
Anna : Har hon varit med oss ?

Haha klockis !

MEN MEN ! Nu lär jag ner å duscha !

/ Penu 


Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAH anna; har hon varit med oss? haha klockrent

2010-01-19 @ 13:47:07
Postat av: anna

hahh men michell såg fan lite ut som en brud satt , jävla i

2010-01-24 @ 01:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0