100119 - Glömde nämna ..

.. att vi träffade på en tjej nere i tunnelbanan ( Hötorget ) som asdiggade min piercing . Det slutade med att vi åkte tuben med henne tills hon skulle av vid Fridhemsplan och möta upp sin pojkvän .
Jag å Anna nämnde flera ggr att vi var vrålhungriga och hon frågade om vi ville följa med å äta nånstans med henne vilket vi tyvärr inte gjorde för att vi inte hade några pengar .


APROPÅ mat så satt det en kille bredvid oss på andra sidan å sov med donken - mat i famnen å jag å Anna funderade flera ggr på att ta hans mat å Anna sa tillslut :
- Har han inte vaknat när vi e vid Brommaplan så tar jag maten !

Hahaha sagt å gjort så försökte hon ta hans mat men han ryckte till som faan vi blev skitskrajja å alla andra satt typ å asgarva hah !

JUSTE hahahahaha nu när jag börjar reflektera kring tubenresan så satt det en extremt rolig full tant ( 35+ ) framför oss . Haha hon var så jääävla packad ! Kommer inte ihåg vart men det kommer in en full kille på 25+ , utländskt ursprung och typ skriker å snackar skithögt å man märker att han också är jätte packad så som han vinglar runt .
Mitt i allt hamnar han i en konversation med tanten ( hon skriker saker som habibi till honom å han reagerar ) .
Dom börjar snacka engelska med varandra och kommer fram till att han föddes i Sverige men inte kan svenska å då säger tanten :
- That is soo sad , you were born in sweden but you cant talk swedish . Thats saaaad !
Å sen mitt i när dom snackade så sa hon :
- Du är så söt !
haha verkligen från ingenstans !

Hahaha hon var så jääkla klockren !
Men jag kommer aldrig göra så när jag är lika gammal , pinsamt men roligt .

Nej nu ska jag lägga fram morgondagens klädsel , gör jag alltid .

/ Penu

 


Kommentarer
Postat av: Andreas Palmqvist

hahahah fart i den kärringen du :D

Du är så söt xD

2010-01-19 @ 22:54:14
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

haha verkligen säga du är så söt när han inte ens kan svenska HAHA. o shysst ba its sad you cant speak swedish, shyrre tanten nr 1 så ska jag bli när jag är gammal haha.

2010-01-20 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0