100121 - SlapparN .

Kom hem för ett tag sen , tog ner en dvd-spelare från garderoben å plugga in i tvn här inne .

Shattered Glass fick det bli den här gången , förresten så älskar jag mitt rum .

Hur som helst !
Var en jävligt slapp dag i skolan , var meningen att fotolektionen skulle vara skit viktig eftersom vi skulle jobba i fotolabbet å framkalla bilder på olika sätt osv . Meeen det var tydligen slut på alla vätskor så det blev inget utan istället fick vi tolka kontrast , vinklar och typ närbild om jag kommer ihåg rätt . Kändes bra å komma på den ändå så det var väl tur att jag gjorde det .
Efter det började vi inte förrns vid 11 igen då vi skulle ha snack om expot som är i vår . Sen började religionen 12:20 , och sen föreläsning vid halv 14 ungefär .

Nu ska jag börja kolla på filmen !


Haha fattar inte hur bilden kunde bli gul men såhär kan jag se ut .

HÖRS DÅ .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0