100124 - rubrikjävel .

Idag blev det ett jävla liv om att det är spån i trappen och eeeextremt lite inne i toaletten .
Självklart var det ju mitt fel eftersom jag har Pluttan i mitt rum å hon får med sig spån när hon hoppar in å ut ur sin bur . Såå jag var tvungen å dammsuga trappen och toaletten .
Men jag försökte förklara för dom att det hade blivit spån ändå , även om dom hade haft henne i vardagsrummet . Det går liksom inte å undvika att hon hoppar ut å in ur buren om man inte vill ha henne instängd såklart men det vill jag inte .
Blir så jääääävla less ibland !
Sköt dig själv å skit i andra .

Å Kristina kom med sånt där " familje-snack " , " Vi är en familj å bla bla bla " .. VI har aldrig varit en familj , jag har iallafall aldrig varit en del av den . Vill jag inte vara heller , dom kan få leva " lyckliga " om dom vill .
Skiter jag fullständigt i , låt mig vara bara .

MEN MEN , skönt å få ut det där . Ledsen att ni ska behöva läsa det också bara , men sånt é livet .
Har faan inte gjort ett piss idag bortsett från å dammsuga å äta hamburgare .
Apropå det så kom jag på en annan grej som jag störde mig på .. Jag å min bror satt å åt lite när dom kom hem ( dom hade varit å hämtat den minsta snorungen ) å då kom Kristina in å sa :
- Jaha , ni ska inte ha nån mat då eftersom ni äter nu .
LIKSOM HALLÅ !? Bara för att vi äter nu ( för 1h sen typ ) så måste väl inte det betyda att vi inte ska ha nån middag ?! Vi var tvungna å äta " mat " för att det inte fanns nå smör så vi kunde inte äta mackor bara .
För faan inte vårat fel .

Hatar att varje dag är värre än den andra .
Hatar att vi snart slutar skolan .
Hatar att jag har skitbetyg .
Hatar att jag inte kan flytta hemifrån .


Igårkväll kom Sara hit , vi körde lite Singstar å käka godis . Tänkte spela lite 8bitars också meeeen mitt funka inte !!!!!!! Jag dog när det inte funka , seriöst ! Värsta dagen på länge .
Så måste investera i ett nytt snart , får väl se när det blir .

Aja ! Nu ska jag göra nå annat skit istället .

Vi hörs gott folk .

/ Penu


Jag älskar dig bror ,
du är bäst .


Kommentarer
Postat av: dinfru

skönt att få ur sig sina aggrisioner ibland!

ja men asså de sög att de inte funka seriöööööööööööööööööst!! fukkkkkk rip 8 bitars!

vi måste kirra sing star skiva med roliga låtar också!

2010-01-24 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0