100125 - Godmorgon ?

För mig blev det aldrig kväll , eller rättare sagt jag har inte gått å lagt mig än å har inga planer på att göra det heller .
Har precis gjort och ätit pannkakor och jag börjar verkligen uppskatta den lägre stressnivån man har när man går upp i tid . Meeeen å andra sidan så pallar jag inte gå upp kl 6 ( / vara vaken 24-7 ) heller så det jämnar ut sig .

Ska snart gå ner å duscha . Snart åker pappa & Kristina till jobbet och Erik ska till lillskolan , Fredrik har redan åkt iväg . Han ska ta prover på Karolinska och sen åker han direkt till Gävle och kommer hem torsdag . Snacka om att det kommer bli ensamt utan honom här men men sånt é livet .

När han kommer på torsdag kommer han dessutom ha Davve med sig , och på fredag kommer Sebbe . Ska bli treeeefligt .

Haha det luktar typ stall i mitt rum , spån å hö . Haha .

Men men ! Nu ska jag ner å ta mig en dusch ! Ska försöka hålla mig vaken till det är dags att lägga sig , vill kunna somna tidigt ikväll .

HÖRS LITE SENARE vaaaa .


Inte långt kvar ...

Sommar skulle sitta fint !

TJAHEJ .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0