100127 - awesome .

Är ledig imorgon , dom flesta ska till Romme å åka skidor etc . Meeeen jag hade inga pengar när man skulle boka å jag orkade inte be pappa heller för jag suger på skidor ändå såå att´eee .

Skit slapp dag idag !
Vi hade inte Owe på hans lektion imorse eftersom han var i London å invigde ABBA-muséet med alla andra . Så istället hade vi Fredrik , var riktigt soft och jag å Sara fick slutade tidigare från den lektionen eftersom dom skulle snacka om deras prov dom har på fredag ( Utrotningshotade arter , jag , Sara å Anna går inte den kursen ) .

Blev potatisgratäng och fiskburgare till lunch , looove it .
Efter lunchen hade vi religion , fick jobba självständigt med boken om Islam . Nu kom Dave ( David ) in å frågade om vi skulle kolla på film lite senare . Bror ska ju iväg å jobba vid 21 å jag är ju ändå ledig imorgon så varför inte liksom .

En annan grej jag vill påpeka är att Pluttan var eeeextremt jobbig imorse ! Hade god lust å kasta ut henne , hehe . Hon grävde å slet i tidningarna å jag dampade . PAAIN IN THE ASS ibland .

Nu ska jag gå ner å klaga på att det inte blir nå mat .
VI HÖÖÖÖRS .
JUSTE !
Note till Nyggt : Jag skulle kunna ha användning av kanyler när jag övar till C15 ! Hähä

/ Penu

 

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

And i was like, what the hell i C15 ?

Some kinda test or somthin ?

2010-01-27 @ 19:03:46
Postat av: dinfru

jag säger ju att pluttan är galen

2010-01-31 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0