100129 - Dawson´s Creek .

Japp , det är Dawson´s Creek . Får mig att tänka på 90-talet , skön sköna 90-tal .

Jag har nu kommit fram till att Pluttan är skendräktig eftersom hon samlar hö å ska bygga bo .. Hon gräver inte nu iallafall så hon får väl göra vad faan hon vill .
Tänkte på en sak också , det måste vara jobbigt om en människa tror att hon e skendräktig . HAHA , gravid menade jag . Tror att magen växer å allt , wiiiiiieeerd !
Aja !

Haha kom på vad jag drömde igårnatt !
Jag skulle ta en taxi från Brommaplan ( hade säkert varit ute på krogen ) eftersom min buss inte gick , å när jag kommer fram till taxin å frågar han hur mycket det kostar så dyker Lasse Åberg upp bredvid mig å säger :
- Vet du inte vem jag är ?!
till taxichauffören .
Det slutar med att jag å Lasse åker taxi . Sen kommer jag inte ihåg mer , haha . Så jävla skumt .

Aja ska sova snart , kanske kollar på ett avsnitt Dawson´s Creek bara för att .


Anledningen till att jag dragit upp min tisha så långt upp under hakan är för att jag får väääärldens dubbelhaka om jag inte gör det . HAHA men nu vet ni , kanske skippar det nästa gång . Bara så att ni får se , för det vet jag att ni vill . Hahahahha

Yeeeah !


Vi hörs imorgon , JUSTE ska kolla om jag fått in studiebidraget nu !

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0