100130 - yees !

Haha vaknade för typ en halvtimme sen , hade panik över att jag inte skulle hinna till tåget !
Visste inte riktigt när tåget gick men jag visste att det skulle åka ganska tidigt , så jag for upp ur sängen å kollade på sj å det visade sig att det inte gick förrns 15:50 å jag är inte tvungen att åka härifrån förrns 14:36 . Skönt !

Så nu slapp jag stressa !


" Festen " igår som vi skulle på med Tim blev en FLOPP . Tim suger kuk just nu .
Ikväll ska vi fira Lisse som blir 19 idag ! GRATTIS FÖFAAN !


Vi hörs senare !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja tim suger hoppas att han läser de här

2010-01-31 @ 21:06:49
Postat av: Thilda

jävla Tim, haha

2010-02-01 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0