100131 - Gävle .

Åkte till Gävle igår som ni säkert visste .

Dock blev mitt pendeltåg 4 min försenat så jag missade tåget som gick 16:50 .. Jag var då tvungen att först åka till Uppsala , byta till ett tåg mot Tierp å kliva av där å ta bussen mot Gävle . Å bara den tog 2 timmar .. Lite less man blev , men jag fick ju träffa min fåååkel å alla andra så det var värt det .
Blev utgång till Old Saints , sen var det meningen att vi skulle till Hang Loose också men det blev fyllekäk på Max istället . De va gött det .

JUSTE , har tappat bort min snygga plånbok i silvertejp . Fan va sur jag är över det . Har antingen tappat den eller glömt vart jag lagt den , är så jäkla sur på mig själv .

Åker hem till Sthlm imorgon .. Fan va jag inte vill det .

Vi hörs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

fan va gottans med max.

neeej din snygga plånbok fan!

2010-01-31 @ 21:07:57
Postat av: HULDA

Fan inte din plånbok :O

2010-02-01 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0