400 !

Detta är mitt 400e inlägg , men inget speciellt kommer hända bara för det .

Gick upp för lite mer än två timmar sen , släppte ut Pluttan på rummet å gick ner å åt .
Ska åka me bror till ICA snart tror jag , sen blir det mat å sen träna .

Justja , jag har faktiskt ett litet nyårslöfte . Eller man kan inte kalla det nyårslöfte egentligen , tycker sånt är töntigt då jag tycker att om man vill ändra något så ska man inte behöva ett nytt år för det .
Hursomhelst , jag  ska iallafall sluta äta godis på vardagar ! Om jag blir sugen så blir det nötter , för det är ändå gott som tusan .
Ska även börja träna mer , måndag , onsdag och fredag än så länge .
Kommer bli bra det , måste träna upp konditionen .

Ska handla nu !

Hööööörs .
BTW , TAGGA BOWLING IKVÄLL ! För er som tror att jag är bäst så vill jag bara påpeka att jag finns med så alla andra ska slippa behöva komma sist .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0