Fitta .

Tjenixen ,
mensen har äntligen hunnit ikapp mig . Baaaaara väntat på den i typ en vecka , yaaay .
Men så jävla roligt är det inte , man kan ju gärna skippa värken . Jag bryr mig inte om det där var mer än vad ni ville veta , jag tvingar er inte att läsa så fu .
Inte nog med det så är jag sjukt sugen på chips haha , vill inte ha mitt jävla godis jag köpte igår utan nu är det chips som gäller .
Tror jag ska införa en ny lag åt mig själv , endast chips och nötter . Det är faan gott .

Bra att Hulda å frugan taggar till mat-dagarna , jag taggar också å jag vet att blondy också taggar bara det att hon måste logga in på en annan dator för å kunna läsa min blogg . HÄÄHÄÄÄ

Nej faan nu ska jag ner å ta en efterlängtad dusch då det säkert börjar växa mackor till smöret jag har i håret . MUMS . Vafaan skulle jag säga så för ? Nu blev jag hungrig också .
Fast har iochförsig inte ätit middag då kokt fisk , potatis å äggsås kändes liiiite äckligt . Får se vad jag kokar ihop , kanske blir en tripp till ICA å köpa chips ? Haha , jag är totally värd det . Har klarat av min första vecka utan godis på vardagar , har levt på mandlar när godismagen skrek . Chips skulle sitta fint ..

Nejmen nu ska jag gå ner å duscha , sen blir det nog en ansiktsmask medans håret torkar . Det är jag också totally värd ! Hahaha !

Juste ! Drömde att min anchor hade lossnat , sällan jag drömmer om piercingar .. Det var bara ett hål kvar , haha .

NU = DUSCHEN .

/ Penu

 


Kommentarer
Postat av: dinfru

jag äter chips nu så himla gott asså!

2010-01-10 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0