Godmorgon .

Som ni säkert förstod så vaknade jag för sisådär 20min sen , härligt men ändå inte . Gillar å vara utvilad men inte när man sabbar hela dagen .

Hursomhelst , betalade min studentmössa i torsdags men det kanske jag redan har sagt ... Det sved på kontot iallafall .. Å nu när pappa är borta i två veckor i Norge kan man räkna med låg inkomst . Det kommer bli en tuff månad .

( Haha )

Nu vaknade bror också , han vill åka till ICA . Så jag ska väl börja klä på mig osv , tänkte dela med mig av att jag ska börja träna riktigt seriöst från och med imorgon . Ska träna måndag , onsdag och fredag även om bror inte följer med .
BOOOOTCAMP JENNY .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

seriösa tjejen bootcaaaaaaaaaaaaaaaaamp

2010-01-10 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0