100712 - Tjenixen .

Hallå där !
Har väl inte speciellt mycket å säga egentligen , bara skönt å skriva nån gång ibland .
Igår for vi till la playan å bada , skit skönt i vattnet faktiskt .
Gillar inte å bada i våran jacuzzi , luktar klooooor .

Förresten !
Badrummet är i stort sett klart !! Ni anar inte hur lång tid det har tagit ! Projekten går sakta men säkert framåt ...
Kan visa er en bild senare !

Ska väcka broder kl 6 , innan det ska jag klä på mig å packa väskan . Ska upp till Gävle en snabbis . Lämna en väska med kläder ( så jag slipper dra med mig så mycket sen .. ) och sen åker jag tillbaka med Irre !
Hon ska med oss till Danmark tack gode gud !!
Hade verkligen inte åkt med om inte hon hade följt me , Kristinas barn är inte riktigt min grej .. Ouppfostrade barn är bland det värsta som finns .
Blir så frustrerad av att bo här , mamma-rollen är ingenting hon går helhjärtat in i direkt .


Nu ska jag poppa lite Journey å packa .



/ Penu

Kommentarer
Postat av: Lisse

asså läääääskigt!!! jag lyssnar på journey just nu.

2010-07-12 @ 11:19:16
Postat av: anna

hotja när du ska till din farmor o farfar nästagång så ska jag visa dig laxsjön ,asnice badställe!

2010-07-12 @ 18:24:15
Postat av: Anonym

haha! episk bild!!

2010-07-14 @ 20:34:46
Postat av: nugget

episk bild !

2010-07-14 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0