100717 - Hemma !

Äntligen hemma !
Kom hem igår vid 22 . Lämnade av Irre vid Solna innan .
Ni anar inte hur skönt det är att sova i sin egen säng , eller aa .. Säng överhuvudtaget lol , jag å Irre har ju sovit i bilen alla nätter . Visst var det jääävligt soft men det är klart man längtar hem till sängen ..

Tack som fan för att du följde med , det var grymt .
Ville helst att bror också skulle följa med , men han jobbar ju så det gick inte .
Hur som helst ....

Vi åkte ju först till Kristinas kompis i Broaryd där vi skulle " mellanlanda " så att säga .
Stannade på Ingemars usa-bilar medans vi ändå var där nere i närheten .
Riktigt coolt faktiskt , blev kär i en Pontiac trans am targa ... Inte bra .. Nån som har typ 59 000:- ..? höhö

När vi sedan skulle fortsätta våran resa neråt i landet stannade vi på Ullared ( Gekås ) eftersom vi ändå var ca 4mil därifrån .
Köpte lite diverse grejer , typ plåster , laptopskydd ( ni ska få se bilder sen ) och kaaakor . Haha lol , jag kommer bara ihåg att jag har köpt plåster typ .. Justja ! En kortlek med Morgan på dessutom , haha .

Anledningen till att jag köpte plåster var för att det alltid är bra att ha precis allt i väskan , å 4spänn för 28 plåster är inte illa pinkat .

Men men !
Efter ett bra tag å många tupplurer senare var vi faktiskt framme i Danmark . Vi stannade på en camping , sisådär 10mil från Legoland . Eftersom pappa och Kristina var för lata för att sätta upp tältet så hyrde dom en liten stuga på ca 10kvm istället .
Där det var tänkt att 7 pers skulle tränga ihop sig i 4 små sängar .. Kvinnan som ägde stället kallade oss för de sju små dvärgarna , vilket jag även skrev i gästboken sen .. Hehe .
Men jag å Irre tog ju självklart våra platser i bilen så vi slapp trängas med alla andra .

Kan berätta mer å visa bilder sen , nu ska jag fortsätta städa lite här . Lär tvätta lite också .

Vi hörs senare .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: HULDA

Kaaakoor! <3

2010-07-17 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0