100604 - Student !

Som dom flesta av er som läser detta vet att jag tog studenten i onsdags , alltså den 2a .
Sjuukt rolig dag ! Irre kom hit i tisdags å har gjort mig sällskap ända tills idag , tack för att du är så jävla bäst .

Felix kom även hit i onsdags å gjorde oss sällskap här hemma där vi drack lite innan vi stack till Jakobsberg där Chumu å Sabri bor som sedan joinade oss till krogen .
Blev Chaplin´s , träffade på lite folk från klassen så det var trevligt . Dansade som fan gjorde vi också !
En mysko grej som hände var att när vi stod ute å tog luft kom det fram en kille till mig å frågade om jag bodde på Ekerö för han kände igen mig .. Haha , det var lite freaky ! Visade sig att han inte alls bodde långt ifrån mig , rätt så ballt ändå .

Men men !
Idag åkte Felix å Irre hem , men innan det spenderade vi tiden i sängen framför en film å skitsnack .
Å nu har jag betalat min auktion jag vann på tradera ...


... ett Game&watch spel . Safebuster , för 310:- plus frakt .
Riktigt nöjd , känns dock som om jag måste sätta upp den 3e hyllan nu .. Börjar bli en liten samling !

I tisdags var jag med frugan å Hulda å shoppa . Dom hjälpte mig å leta studentklänning ! Först var vi in till stan en snabbis där jag mötte upp en kille som sålde Sega MD-kontroller . 180:- för 2st , galet !
Sen åkte vi till Kista efter en stund inne i stan .
Gick runt i typ alla butiker innan jag tog beslutet att köpa en klänning från JC . Blev hyfsat bra ändå .
Köpte en massa annat också , blir typ alltid så känns det som .. Om man letar efter en grej ( som man knappt hittar ) så hittar man en massa annat ! Kan visa er bilder på det jag köpte sen .

Ska försöka få tag i lite bilder från studenten dessutom .


Men men !

TACK FÖR EN GRYM STUDENT !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

TACK SJÄLV ! DE VAR RIKTIGT GRYMT KUL :D

2010-06-04 @ 10:57:56
Postat av: Irene !

Så lite så, HUR GRYM SOM HELST!!!!!!

2010-06-04 @ 18:59:03
Postat av: Lite Anonyminen

Jag som anonym och opartisk förstår direkt att han den där "Felix" måste vara orsaken till att allt bara blev bäst :D

2010-06-21 @ 22:52:48
URL: http://blogg.blogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0