100606 - rofl .

Haha började med å logga in här å tänkte skriva för typ en timme sen . Det gick ju bra !
Fastnade på www.tshirts.se , www.inredning.nu å www.roligaprylar.se .. Ja ni hajjar , drunknar i mitt eget dregel snart tror jag .

Hur som helst !
Imorgon är det brännboll som gäller , eller aa jag ska iallafall dit å kolla medans Irre å typ resten på Vasaskolan super sig fulla å springer som dårar . Humor kallar jag det !
Förhoppningsvis kommer jag ligga där i gräset med en bira i handen å asgarva . Får hoppas på fint väder ..

Tänkte slänga mig i duschen nu , bada kanske . Vore rätt skönt men vet att det inte kommer bli så haha , jag nöjer mig med tanken .


 
Haha orka !

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0