100608 - Javisst .

Jag var ju som sagt var på brännboll igår , var trevligt å glo på alla fulla elever som skulle springa å slå iväg bollen . Haha , har några bilder som ja kan visa er sen .
Inte nog med det så höll ja på å bli islängd i en pool av en random kille . Fan va ja kämpa för livet lol . Mina skor hade ju blivit förstörda av det snuskiga vattnet !
Det som var mindre taggande var det kassa vädret , visserligen regnade det inte men solen var inte framme 24:7 å det va lite mulet .

Idag ska alla iväg på barrunda , hela studentveckan i Gävle känns för en stund liiite roligare än Sthlm . Men jag är galet nöjd med min student !
Gävlebornas student blir så galet dyr .

Aja !
Fick hem tröjan jag beställde igår , sjukt nöjd . Går väl inte å vara annat än nöjd över den !


Ni borde kolla in deras sida , www.tshirts.se !
Jag lär ju handla där flera ggr iallafall !


Men men !
Var ner med Irre på stan idag , Arbetsförmedlingen blev det som förövrigt kändes jävligt skumt . Snacka om å komma in i vuxenvärlden ffs . LOL !
Sen blev det även en bikini , har ju inga . Eller aa Anna har mina jag har hemma hos sig , men jag gillar dom inte så behövde ändå en ny haha .
Man måste köpa en ny bikini varje sommar , heh .

Får se vadfan jag hittar på imorgon !

Här får ni min spel-lista jag lyssnar på för tillfället ;
!

Vi hörs !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Lisse ffs

SNYGG T-SHIRT ASSÅ!!!

2010-06-09 @ 09:48:32
Postat av: anna

hahah juste!! du ska få tebaka dom, dom hänger ju bara på min dörr där o väntar

2010-06-10 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0