100620 - Bloggtorka .

Haha lite roligt att du ( nyggt ) kommenterade bloggtorkan här ... Heheheheh , du är / vaaar ju inte duktig du heller på den fronten . Eller aa , torka var du rätt så bra på .
hehe !
In your face my friend .


Hur som helst !
Konstigt att ni andra inte har klagat , lite tråkigt om ja ska va ärlig . Ni är riktigt kassa på å kommentera .

Men men , inga bitterfittor här inte !

Tänkte visa er i bildform lite vad jag har haft för mig ...


FÅtt hem min tröja jag vann på tradera , detta var dock när jag kom hem till Sthlm i fredags . ( Fick även hem mitt Safebuster ! Happy girl va jag i fredags kan ja lova ! )


Hittade en öl i mammas kyl som jag hoppades skulle sitta fint ute i solen ..
Tyvärr hade den gått ut den 7e april , å gav en eftersmak av hur snus luktar ... MUMS , sååå fail på den .


Fick min fräsiga tshirt skickad till mor !



Var på studenternas brännbollsturnering med Irre , Lisse å Angi . Träffade även på Malin å Mimmi som ja inte träffat på bajs länge . Treeeefligt .



Gjorde jag inte nå annat spenderade jag dagarna med dessa två dogs .


Shoppa gjorde jag också , en hel del tror jag .. ?
Kommer inte ihåg vad jag köpt typ .
Men ett å annat linne , en jeansskjorta , adidas-linne på REA ( in your face frugan , gävle äger ibland ) , bikini ..

Har hunnit med ett gäng slappkvällar hos pappa Hammar också , spelandes , filmtittandes å skitsnackandes !



Aja , det var typ det jag hade å säga egentligen .
Ville bara säga att jag är på G igen tror jag . Kommer bli lite mer uppdateringar än typ 1gång i veckan iallafall så nu har ni nåt å se fram emot lol .

BTW , gamekväll tisdag / onsdag ?


TJAHEJ

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

FUKK OFF DE DÄR LINNET SKA JAG OCKSÅ HA!

och vi ska gå ut med syrran dom brukar tydligen köra måndag på golden så vi ska tydligen dit o du får följa med tkr jag!

2010-06-21 @ 12:59:32
Postat av: Thilda

nej! på torsdag ist :O kan inte tis el tors :( Snygga kläder btw ;P

2010-06-21 @ 18:42:51
Postat av: Hammar

Klockrent att ha dig här gumman, Ser fram emot midsommar!



Rocka på, Händerna på täcket.

2010-06-22 @ 20:12:30
URL: http://jonashammar.blogg.se/
Postat av: Mannen/Duvan/Legenden

Men snus luktar sååå jääävla sött och gott ju! :D

2010-07-06 @ 00:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0