LOL .

Blir så jävla less på vissa människor ibland .

Ni vet såna där jobbiga som tror dom vet hela historien . Inte för att jag lider pga det hela men det känns så onödigt å jag blir så förbannad .
Såna som förstorar grejer å tror dom vet allt om allt och alla , sånt blir jag trött på .

Lämna skitsnacket åt sidan å ta reda på saker innan ni uttrycker er .

Det var allt jag hade å säga om det .




Men men , från Bitterfittan till Gladfittan .

Kom hem från Malins utspring för ett tag sen . Stackarna fick springa ut i regnet , känns som Polhem har otur med vädret hela tiden . Har för mig det regna lite på min brors student också .
Har käkat en stor tallrik med spaghetti å köttfärssås , göött .
Funderar på å duscha å sen vila upp mig lite .

Blir lite Creedence Clearwater Revival nu , ska tare lugnt ett tag .

Vi hörs sen !



TJAHEJ .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0