100304 - Torsdag .

Jaa , praktik idag som vanligt ..

Kom dock lite sent eftersom bussen krånglade som faan . Haha , backade å skulle vända vid Spånga station . Hallåååå liksom . Knäppt vare .
Satt två skitsöta tjejer som tittade på mig å frågade vad jag hette . Hehe , tror dom stirra på min " legobit " i örat .

mjaouw .

Hur som helst !
Kom fram å började med morgonrutinerna som vanligt . Sen bestämde vi oss för att bygga ihop lite mer klösmöbler , blev en skitstor som skulle bli 2,8m men så högt upp kunde vi ju inte bygga den hehe .
Efter det gick vi runt i butiken å snyggade till lite , flyttade fram produkter osv .
Sen fick vi skriva ut A4 ark med text och pris som vi sedan satte på de olika klösmöblerna . 

Lunch : thaimat ! ap gott , men starkt så in i helvete . Haha , vi satt där å snora men kunde inte sluta äta ändå . hehehehe .

Kommer faktiskt inte ihåg mer av vad vi har gjort idag , vart en sjukt slapp dag å känns som om det kommer bli ännu slappare imorgon .
Bara för att vi är så sjukt effektiva !!!

Men men , nu ska jag upp å väcka min bror . Han har jobbat natt å åkte dessutom till sjukhuset imorse vid 9 för att snacka med diabetessköterskan . Så han gick inte å la sig förrns han kom hem runt säkert 11-12 .

Vi hörs kära vänner .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thilda

ja, vi är så jävla effektiva! "ni är som två durasellkaniner" xD höhö

2010-03-10 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0