100305 - prutt .

Jag har ångest över vad jag ska fatta för beslut imorgon .. Ska jag verkligen till Tims jääävla fest i Norrtälje ?! Kan erkänna att jag inte alls är taggad nååånstans ... Meeen , det kan bara bli roligt om jag har mina brudar med mig . Frugan är dessvärre hemma och sjuk .
Men men , om jag bestämmer mig för å komma imorgon så blir det sjukt dyrt .. 100 spänn i inträde , bensinpengar , spritpengar .. Å jaa ni fattar ! Kommer landa på minst 250 spänn ..
ÅÅÅÅÅHHH JAG FÅR ÅNGEST !

JÄVLA skitfest .

Usch , ska kolla hur mycket jag har på kortet nu .. Ska nog va glad om jag har 100 spänn ... hahahahaha , detta är inte seriöst ! Jag har faan 272,20 på kortet !
Känns dock som om jag vill spara det ..

ÅÅÅH ÅNGEST .  

Nu måste jag lugna ner mig . Ska kolla på Antikrundan å lägga mig i sängen . Missade ju det igår när det var på tv !
justja ! måste ju skriva om praktiken idag också ..


Fredag : Idag kom Thilda lite sent eftersom hennes tåg krångla så jag gjorde morgonrutinerna inne hos smådjuren medans . Sen byggde vi ihop klösmöbeln " Hydra " ( haha , ja vi kan typ alla namnen på dom .. ) . Vi är typ experter på klösmöbler nu ! Hur som helst !
Efter det fick vi packa upp varor å bocka av på listor . Jävla mycket bajspåsar , kattsand , hundmat å kattmat ! Å jag har numera insett att jag är grym med gaffelvagnen ! Borde ställa upp i OS med den . Nr 1 på å backa och köra .
Japp , det är vad vi har sysselsätt oss med idag iallafall . Juste ! Måste ta lite bilder ! Får fixa det på måndag .

Nej nu jäklar blir det antikrundan !
Vi hörs !
Tjingeling .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

haha ja är frille nu spydde bara i 1 dygn typ men det är man ju van vid hahah

nej fyfan va jobbigt de är å spy asså

2010-03-06 @ 16:40:22
Postat av: thilda

jävla gaffelvagn, skitsvår att köra :O -.-! xD

2010-03-10 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0