100308 - Döda djur .

Japp , praktik idag som vanligt ;

Direkt när vi kom fram sa Tobbe åt oss att vi inte behövde ta av oss ytterkläderna för att vi skulle få gå till Coop å köpa kaffefilter , mjölk och vitkål till marsvinen / kaninen . Snacka om slavgöra , å verkligen försöka smyga in lite kål så att det inte skulle se ut som om vi bara handlade till dom .. Hahaha , lyckat !
Men men , det var ju bättre än att inte göra nånting alls iallafall !

Efter det gjorde vi morgonrutinerna som vanligt men idag upptäckte Thilda nåt lite utöver det vanliga .. Nämligen två döda ( läs mosade ) gerbiler under sandskålen som jag lyfte upp och skulle byta . Haha , fyfaan ! Jag såg dom inte först så trodde Thilda var en pussy å blev äcklad av bajset i sanden .. Hahaha my bad ! Dom eskorterades sedan bort i en bajspåse , må dom vila i frid . Heh .

Såå vi gjorde rent deras bur och kom fram till att gerbiler är oerhört snälla ( iallfall dom vi har där ) och svåra att ta upp / hålla i .
Efter det fick vi slamsuga lite och jag blev attackerad av kampfiskhonor . Fittfiskar säger jag bara , bet mig . Haha , slutade med att vi helst undviker dom .. Men självklart slutförde vi uppgiften ! Som vi alltid gör , The A-team liksom ! haha !

Byggde ihop en hamsterbur gjorde vi också .. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket mer av vad vi gjort så jag antar att det var typ allt .. Haha , vart en skit slapp dag idag !
Tårta fick vi också ! Ninni ( har hundtrim (?) där ) fyllde år idag ( och likaså Thildas mor så grattis till henne också ) så vi fick faktiskt tårta ! Är dock inget fan av tårta men det gick ner i brist på annat å göra .

Nu ska jag ta min vitamin , gå ner å borsta tänderna å sen sova !
Hörs imorgon .

/ Penu



Update !
Jag kom på att vi fick mata fiskarna också ! hehehehe .

Nu är det läggdags !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

haha vare ni som hade mosat gerbilerna eller?

haha biten av en firre inte illa

2010-03-10 @ 08:49:44
Postat av: Thilda

haha! nej dom var självmordsbenägna, så dom hade krypit ner där själva och mosat sig :O xD

ja, det var också den internationella kvinnodagen! :)

2010-03-10 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0