100309 - världens slappaste ...

Praktiken : Morgonrutinerna som vanligt sen gick vi runt och frontade lite .. Tog det allmänt lugnt innan vi fick arbetsuppgiften att packa påsar med levergodis . 1,5kg i varje påse , gjorde sammanlagt 52 påsar . 4 säckar levergodis som vägde 80kg sammanlagt . Bra jobbat av oss liksom !
Fick även montera ihop två st kattlådor , haha som en sån där extra uppgift bara för att vi verkligen inte hade något alls att göra . Putsade lite rutor också , å åt lite tårta . Haha , slappaste dagen på hela praktiken än så länge .
Är faktiskt tråkigt att inte ha nåt å göra ..
Justja ! Agust å Tobbe var förbi också så vi tjöta lite med dom innan dom skulle vidare till Djurkompaniet som ligger en bit bort från Arken . Tobbe skulle tydligen söka praktik där å Agust fick för sig att han var ledig haha ! Han skulle ha i Luleå ( Gammelstad , där jag var .... ) meeeen han ville ju såklart inte det å det förstår jag så han hade snackat med Steffan å skippat det .

Men men !
Var min mat-dag idag så jag fick göra något med kasslern .. Blev kassler å ananas i ugn med ris , blev helt okej men mammas är godare .

Förresten , jag å Thilda tog lite kort idag ! Tänkte att jag skulle visa er men det får bli lite senare för min telefon å min datorn kommer inte riktigt överens med varandra .. MEN då har ni något att se fram emot iallafall !



DESPERATE HOUSEWIVES IDAG , å Cougar town !

Hörs imorgon eller nåt .
 

/ Penu




UPDATE !
Måste berätta om min hemska morgon som sedan slutade bra .. Hehe .

Det hela började med att jag åt mackor igårkväll å därmed tog slut på alla färdigskivade skivor skinka som fanns . Detta resulterade i att jag stod å skivade skinka med maskinen typ kl 22 på kvällen haha ! Hur som helst så gjorde jag hela tallriken full å imorse när jag gick upp å tänkte ÅÅÅH GUUUUU VA GOTT MED SKINKA !
Gissa vad !? DEN VAR SLUT .
Satans jävlar som hade ätit upp den . Å inte nog med det så hade pappa glömt lämna matpengar såååå jag var tvungen å packa ner fredagens ( eller torsdagens ) pannkakor ... Som jag åt igår också till lunch .. Var ju inte speciellt taggad på det kan jag lova !

MEN min bror räddade min dag genom att titta förbi runt 10:10 å jag fick sedan låna pengar av honom till wok !

Min bror är bäst helt enkelt .

Imorgon ska jag snåla så det blir pannkakorna som jag lämnade kvar på praktiken idag och några mackor , hahaha fattig student javisst ! Vad gör man inte för lite pengar ...
Torra pannkakor å mackor med endast smör ( antar att ingen har skivat skinka .. ) , fast jag tycker om smör . Iallafall Bregott !


Hur som heeelst ! Jag å Thilda är lediga nästa vecka ! Sååå jag planerar att åka upp till Gävle i helgen eller nästa vecka . Får se när det blir , lär ju inte bli många slacker dagar där iallafall ( haha jag är så jävla g33kig ) . Bella å Melvin lär ju väcka mig runt 9-10 på morgonen .. Saknar dom , saknar min mor lite också kan jag erkänna . Världens bästa är hon , fast hon är jobbig men vafan liksom jag är minst lika jobbig tror jag .

Nej nu måste jag sova klockan är faan 00:19 !

Vi hörs imorgon som egentligen är idag .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

missa första 20 minutrarna på DH!!! cougar town är asroligt haha

2010-03-10 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0