100310 - Merre-time .

Skit skön dag på praktiken idag , gick fort som faan !

Morgonrutinerna som vanligt , inga döda gerbiler idag heller ! Hehe . Sen kom det oändligt många leveranser av hundleksaker , kattgodis , VitaKraft grejer ( kaninmat , hamster- / marsvinsmat och godisstänger ) .. Å en massa koppel osv osv ! Så vi hade nästan fullt upp med det hela dagen .
Människorna som skulle hämta hamstern som stått inne i tvättrummet hos smådjuren blev hämtad idag också !
Hahaha juste !!! På tal om hamstrar ! Jag å Thilda hade antagligen missat å stänga buren till Thildas favorit ( sibirisk dvärghamster ) så den hade rymt men hon hitta den i en plastburk där inne i ett hörn sen ! Hahaha som tur var dock ! Men det hände inte idag , tror det var igår eller nåt !

Justja , måste även tillägga att jag städade köket igår å diskade som faan . Älskar´t !


Men men !
Annars har jag bara varit hemma idag , städat Pluttans bur så nu är hon nöjd .. Hon får dessutom springa runt i mitt rum nu , så hon trivs väl antar jag . Imorgon ska jag köpa alspån å ny mat till henne , blir gr8 . men men !

Nu måste jag ner å duscha !

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

jag fattar inte hur nån kan ha missat å stänga den där buren :O och sen kaninen också, helt skumt... :/

2010-03-13 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0